כאבי גב תחתון בהריון חלק א'

לפרקים השמחה של ההריון מלווה בפחד, כאב, ואי ונוחות. במקרים רבים רופאים נמנעים מהמלצת שימוש בתרופות שעלולות להזיק ואף אומרים כי אין מה לעשות וזה חלק מהריון.

כאבי גב תחתון בהריון חלק ב'

כאבי הגב יכולים להופיע בכל שלב בהריון, אך לפי מחקרים רובם נוטים להתפתח בין חודש שלישי לבין חודש שישי.

כושר במהלך IVF

בכתבה הנוכחית אתמקד בהפריה חוץ גופית IVF ופעילות גופנית כמועילה לשחרר לחצים, חיזוק הגוף והרגעת המתחים הקיימים.

הריון בריא בגוף בריא

כשאת מתכננת את ההריון שלך, את בוודאי חושבת בהנאה על הימים שאחרי הלידה, על ההנאה מתינוק חדש וחמוד, על האושר שימלא אותך ואת המשפחה שלך… ואת צודקת בכך לגמרי. אבל, מה שחשוב מאוד לא לשכוח בכל התהליך הזה הוא הגוף שלך.

שינויים מבניים בהריון לידה ואחרי לידה

מזל טוב, נכנסת להריון.
למעשה גם הכניסה להריון, תלויה באיזון מכני של האגן.

Daddyfit אבות בכושר

אבות ותינוקות בכושר, הדור החדש של האבות כבר כאן!!! בואו והצטרפו לחוויה....

כיצד תכיני את גופך למשא ההריון והלידה

התכנונים לקראת הריון תמיד מרגשים. זו תקופה מרגשת מאוד שטומנת בחובה את ניצניה של תקופה חדשה בחייך. אבל לפני בוא השינויים, האם לקחת פסק זמן וחשבת מה עלייך לעשות קודם לכך?

השפעת ההריון על אימוני כושר

בוודאי שמת לב לשינויים בגופך עם תחילת הריון. החזה הופך כבד יותר, כאבי ראש מתחזקים, התרחבות האגן ועייפות גוברת. יחד עם השינויים החיצוניים עובר הגוף שלך שינויים פנימיים שאינך מודעת להם.

כושר גופני בהריון והכנה ללידה

הריון מביא איתו שמחה וציפייה לקראת החיים החדשים שיצטרפו בעוד כמה חודשים למשפחה.

בצקת בהריון

שינויים הורמונליים ועלייה בכמות הנוזלים בגוף עלולה לגרום לנפיחות בכפות הידיים, הרגליים במיוחד בחודשים האחרונים להריון.
למרות שנשים רבות סובלות מתופעה זו, עליכן לגשת לרופא כדי להיבדק.

רעלת הריון

עלולה להופיע במחצית השנייה של ההריון ותסמיניה הם: יתר לחץ דם, התנפחות ורמה גבוה של חלבון בשתן. הבעיה שכיחה יותר אצל נשים בהריונן הראשון ואצל נשים שאמן או אחיותיהן סבלו מקדם רעלת הריון.

צועדות בהריון

הליכה היא האימון המומלץ ביותר לנשים בהריון. גם אם לא התאמנת בעבר, אינך צריכה לחשוש. הליכה היא פעילות בטוחה שמצריכה ממך רק נעלי ספורט וזמן פנוי של בין 20 ל-40 דקות, שלוש פעמים בשבוע לפחות.

בחילות בוקר

הרבה נשים סובלות מבחילות והקאות בשליש הראשון להריונן. תופעה זו קשורה לשינויים הורמונאליים המתחוללים בגופכן. במידה והבחילות/ הקאות אינן פוסקות יש להתייעץ עם רופא. הישמרו מפניי התייבשות והקפידו על תזונה נכונה ונבונה.

אנמיה בהריון

במהלך ההריון גופכן זקוק לכמות ברזל גדולה מהרגיל, בשל דרישות הגוף שעולות, עקב העובר הגדל. אם צריכת הברזל לא עולה גם כן – שהרי נוצר חסר. אנמיה בבדיקות דם תבוא לידי ביטוי בהמוגלובין (HG) נמוך...

שמירה על כושר גופני מסייעת לשינויים הפיזיולוגיים בהריון

בין אם את מתכננת להיות אם יחידנית ובין אם את חיה בזוגיות עם אביהם העתידי של ילדייך, השותף האמיתי שלך להריון וללידה הוא הגוף שלך. הוא מי שמספק לך את האפשרות להרות

סובלת משחלות פוליציסטיות? אימון כושר יעזור לך להיכנס להריון

שחלות פוליציסטיות הן אחד אחד מהגורמים הנפוצים לבעיות פוריות. התסמינים המקובלים להופעתן הן: וסת לא סדירה, רמה גבוה של הורמוני מין גבריים, שחלות מוגדלות מרובות ציסטות, רמת אינסולין גבוהה בדם והשמנת יתר, בעיקר באזור המותניים והבטן.

סימפיזיוליזיס

מצאי את האיזון שלך
מאת: אלינור למפל

הריון= 9 חודשים (40 שבועות, 280 ימים)

ה – 5
ר – 200
י – 10 271 ימים
ו – 6
ן – 50

חשיבות אימון שרירי רצפת האגן במהלך ההריון ולאחר הלידה במניעה וטיפול של בריחת שתן

חשיבות אימון שרירי רצפת האגן במהלך ההריון ולאחר הלידה
מאת: אלינור למפל

הנקה ופעילות גופנית

הנקה ופעילות גופנית – שתי פעולות בריאות שמשתלבות זו בזו היטב
מאת: אלינור למפל

חזרה לגזרה אחרי הריון ולידה

את בוודאי זוכרת את הגזרה הקודמת שלך מהתקופה טרום הלידה בגעגועים. אם את לא אחת מבנות המזל הנדירות שגזרתן הישנה שבה בחזרה תוך זמן קצר אחרי הלידה, הרי שאת יודעת שעלייך לעמול בכדי להיראות שוב כמו קודם. הבשורה הטובה היא שזה אפשרי.
לכל שאלה, מלאי את הטופס או התקשרי:
או התקשרי
אוריון  -  שיווק באינטרנט | בניית אתרים