בייבי ג'וגינג בפארק הירקון מדי שני ב 11:00 בבוקר

עד שנה לאחר הלידה ההורמונים עדיין פועלים ולכן קל יותר להשיג תוצאות משמעותיות.

תהליך ההריון והלידה דרשו מגופך מאמצים אדירים, שינויי יציבה, מתחים, כאבים ועוד (כל אחת וההיריון שלה). עכשיו זה הזמן שלך לדאוג לעצמך ולחזק אותך, כדי שתהיי חזקה בשבילו.

עבודה לחיזוק השרירים, רצפת אגן, פלג גוף עליון ותחתון, חיזוק ואיסוף הבטן, איזון האגן, עבודה על סיבולת לב ריאה וכמו כן עבודה בדגש על היציבה שלנו (החלק האסתטי) אלו הם הדברים החשובים שיש להתמקד בהם לאחר הלידה! 

גוף ונפש עובדים יחד כאשר אנו מעניקים לגוף את מה שהוא כל כך זקוק לו ודואגים לטפח אותו, הרגשתנו טובה יותר, הדימוי העצמי והביטחון האישי שלנו עולה. 

במיוחד עבורך מתקיימת סידרת אימוני כושר קבוצתיים אשר יעניקו לך כלים והכוונה, ויסייעו לך להתמיד ולהתמודד.

הסדרה מונה כ 5 מפגשים קבוצתיים פעם בשבוע ויתקיימו בפארק הירקון / פארק לאומי /פארק ארבע עונות

אימוני הכושר מועברים ע”י אלינור למפל, מאמנת כושר אישית, המומחית לנשים בהריון ולאחר לידה.
לכל שאלה, מלאי את הטופס או התקשרי:
או התקשרי
אוריון  -  שיווק באינטרנט | בניית אתרים