BlogHeader_10

אימוני TRX לנשים בהריון ??? ברורררר

בעוונותיה המציאה המעצמה השמנמנה ארצות הברית מספר מאכלים טעימים וממכרים אבל לא ממש בריאים החל מדגני בוקר(סוכר סוכר ועוד סוכר) ועד ביג-מק(שומן שומן ועוד שומן).
כדי לנסות ולכפר על הנזק של המזונות המתועשים האלו ממציאים האמריקאים כל שבוע מכשיר כושר חדש שהופך להיות איזה טרנד חם בעולם שבו מנסים להגשים את חלום חדר הכושר מבלי לצאת מהחדר ולהוריד את העיניים מהמסך. חייבת להודות שאחרי כל ה-מהדקי ירכיים, מרטיטי ידיים ומחממי גפיים הביאה אותה ארצות הברית באחד מאימוני הכושר האפקטיביים שנראו כאן לאחרונה. אימון הtrx.

אין. הבחור גאון.
אז קודם כל קצת טריוויה: רצועות ה-TRX הומצאו לראשונה על ידי חייל אמריקאי שחיפש רעיון לשמירה על כושר גופני מבלי להיות תלוי בתנאי שטח מסוימים, משקולות וכדומה, ספורט שיהיה ניתן לקחת איתך לכל מקום ואינו מצריך שטח פיזי גדול. הוא החליט לנצל את משקל הגוף כמשקולת ועל ידי תרגילים מיוחדים באמצעות הרצועות בשילוב כוח ההתנגדות של הגוף, הגוף שלו הפך למעשה לחדר הכושר בעצמו.

איך כל זה קשור אליכן אתן שואלות?
כשאני מגיעה לאמן נשים באימון כושר לנשים בהריון בכלל ואימון TRX בפרט, אני מגיעה בידיעה שמטרת האימון היא שונה לחלוטין מאימון כושר רגיל הוא גם יבנה אחרת במידה והמתאמנת נהגה להתאמן בעבר והאם ידוע על פציעה כלשהי. ברור שכולנו או רובנו חולמות לנסות לשמור על הגזרה הקודמת שלנו, לסיים את ההריון עם מינימום "עודפים" אבל יותר מהכל אני בטוחה שכולנו רוצות להגיע ללידה מוכנות ככל הניתן כשאנחנו יודעות לתעל את היכולות שלימדנו את הגוף שלנו במהלך ההריון לצורך חווית לידה תקינה בריאה וכמה שיותר קלה, לכן באימון כושר לנשים בהריון חשוב לי לתת דגש על עבודת נשימה נכונה תוך כדי אימון, יציבה נכונה שיכולה למנוע ממשקל העובר בהריון והשינוי במרכז הכובד של הגוף לגרום לכאבים, אי נוחות ולפעמים גם נזקים בלתי הפיכים במהלך ההריון.

אימון TRX הוא אימון פונקציונאלי, מה זה אומר? זה אומר שבכל תרגיל במשך האימון את עובדת על מספר שרירים במקביל ולכן האימון הוא הרבה יותר אפקטיבי למעשה זה לתפוס הרבה יותר משתי ציפורים במכה אחת בניגוד לאימון בו נרים משקולות ובו נתמקד רק בשרירי הידיים. עוד יתרון חשוב באימון TRX לנשים בהריון הוא שעל ידי מיקום הרצועות ניתן לשוט בקלות על דרגת הקושי של האימון. גם מי שמעולם לא התאמנה בהריון או לפניו תוכל להתאים את דרגת הקושי בדיוק לרמה שלה ואז להעלות אותה בהדרגתיות עם התקדמות סדרת האימונים לפי היכולות של כל אחת ואחת. ונגיד שלא מספיקים כל היתרונות שמניתי לכן עד עכשיו, היתרון הבולט ביותר של אימון TRX זו האפשרות לבצע אותו בכל מקום ובכל שעה. הרצועות עצמן קלות מאוד לנשיאה והן לא תופסות מקום רב, ולכן המורעלות האמיתיות-יכולות לקחת אותן איתכן אפילו למלון בחופשה הבאה כי בנינו, לחדר הכושר של המלון את לא באמת תלכי, אז אם יש רצועות ויש משקוף בחדר(לא אמורה להיות בעיה אלא אם את נופשת באיגלו) זו דרך לא רעה לשמירת שיגרת האימונים שלנו שאנחנו כל כך מפחדות לזנוח בזמן נופש.

לקביעת אימון TRX בהריון מותאם ומדוייק עבורך, אשמח לתת פרטים.
ניתן להתקשר לטלפון : 0523342139

לכל שאלה, מלאי את הטופס ואחזור אלייך בהקדם:

    ניתן גם להתקשר: 052-3342139

    שליחת הודעת וואטסאפ אל אלינור למפל דילוג לתוכן