BlogHeader_17

משפטים שאת לא רוצה לשמוע בזמן טיפולי פוריות

מי שעברה או עוברת טיפולי פוריות וודאי יודעת שכל אישה ואיש החולפים מולנו במדרכה(מבלי שבכלל נכיר אותם או חלילה עברו מה שאנחנו עוברות) יודעים בדיוק מה אנחנו צריכות עכשיו, מה עובד הכי טוב וכמובן-מה אנחנו עושות לא בסדר. זו החמישייה הפותחת שלי:

1. את יודעת שאומרים שזה הרבה סטרס וכאלה…..את חייבת להוריד הילוךבחיים ובכלל להיות יותר רגועה…מה?! מה יש להיות לחוצה? אני הכי לא לחוצה שיש על מה את מדברת? מה מלחיץ בלתאם שאיבת ביציות תוך שאני מנהלת עסק סביב השעון כשבדיוק הרופא שלי טס לסילבסטר לברלין והוא זמין רק בין 14:00-16:00 לשאלות שזה בדיוק הזמן שהמרפאה סגורה כי זה איסרו חג אבל כבר שילמתי 3000 ₪ על הטיפול הזה. חפיף.

2. אל תתייאשי בסוף זה קורה, גם לי לקח מלא זמן נקלטתי רק איזה שלושה חודשים אחרי החתונה.
-וואו, איך העזתי בכלל לבכות מולך אחרי כל מה שעברת, אני והשלוש שנים של טיפולים שלי. אני מצטערת.

3. שלוש שנים זה כלום, גיסתי לקח לה שבע שנים ובסוף אחרי כל זה גם נולד לה ילד ג'ינג'י, תגידי תודה מצבך טוב. זה בהחלט הרגע שבו הרגשתי הכי אסירת תודה בחיים(מתחילה לשמור שבת ונגיעה).

4. את יודעת…לפעמים זה גם בעיה בהתאמה בין הזרע לביצית שלך, שקל להחליף תורם? החלפתי תורם. פעמיים. בקרוב מנסה את הפיצ'ר על זה גם על "חברות" כמוך.

5. די אל תבכי, זה באמת לא נורא, אחרי כל חודש כזה בא עוד חודש חדש ואת יכולה לנסות שוב, הכל קורה בדיוק בזמן שלו. יודעת מה עוד קורה בזמן שלו? Unfreind בפייסבוק.

לכל שאלה, מלאי את הטופס ואחזור אליך בהקדם:

    ניתן גם להתקשר: 052-3342139

    שליחת הודעת וואטסאפ אל אלינור למפל דילוג לתוכן