BlogHeader_15


הכשרת מאמני כושר לנשים בהריון ולאחר הלידה – קורס אונליין ראשון מסוגו

שמירה על אורח חיים בריא ופעיל בהריון ולאחר הלידה, כמו גם בזמן טיפולי פוריות, יתרונות רבים החל מהרגשה טובה לגוף ולנפש, חיזוק הגוף והכנתו לקראת הלידה הצפוייה ועד לשיקום המיטבי של הגוף אשר מורגש בחיי היומיום. בתקופה רגישה זו , הצורך באנשי מקצוע מהשורה הראשונה העוסקים בתחום הפעילות הגופנית לנשים בהריון ולאחר לידה הולך וגדל- ובמקביל, בעידן האינטרנט ותודות לאמצעים הטכנולוגיים הקיימים הוצאנו קורס אונליין ראשון מסוגו: הכשרת מאמני כושר לנשים בהריון, לאחר הלידה ובמהלך טיפולי פוריות- הקורס נגיש בכל זמן ומכל מקום!
קורס זה עשיר בידע ותוכן, הוא מעניק את כל הכלים הדרושים לעבודה מקצועית, מדויקת, יעילה ובטוחה. קורס דיגיטלי שמלווה גם כקורס כיס בכל עת ותמיד ניתן להעזר בו. קורס זה מלווה גם כן בחוברת אישית עם ידע ומידע רב. זוהי התמחות ייחודית עם נישה רגישה אשר ההסמכה תעניק לכם תחושת סיפוק עצומה ותאפשר גם לכם לכוון, להדריך, להכין ולחזק מתאמנות בתקופות המשמעותיות בחייהן.

מקצועיות ורגישות היא שם המשחק – אימון נשים בהריון ולאחר הלידה
אין זה סוד שהתקופה הרגישה בחייה של כל אישה משפיעה על תפקודה- ויש לקחת זאת בחשבון בכל אימון נשים בהריון ולאחר הלידה. קורס האונליין הראשון מסוגו בשיתוף בית הספר למקצועות הטיפול ו MOMMYFIT נותן את ההכשרה המקיפה והרלוונטית ביותר הכוללת את כל השלבים והמאפיינים השונים במהלך הריון, את שלבי הלידה והרגע שאחרי. סקירה אודות רצפת האגן , פתולוגיות ובעיות נפוצות בהריון ולאחר לידה, תזונה מתאימה, בניית תכניות ועוד… קורס זה מיועד למאמנים ומאמנות מכל רחבי הארץ , בכל רמות הניסיון והוותק. קצב הלמידה הוא אישי, תלוי במאמן או המאמנת הלומדים בקורס- ואף ניתן לחזור בכל עת על התכנים שנלמדו.

התמחות ייחודית: אימון כושר לנשים לצד טיפולי פוריות
נשים במהלך טיפולי IVF, נמצאות באתגר ומערבולת רגשית מעין רכבת הרים שכזו. חוסר ידע, בורות וחששות עלולים לגרום לנזק מאשר תועלת. הן זקוקות וראויות לאימון מדויק ומקצועי ביותר, כזה שיתן להן מעטפת נכונה. האימון ישחרר אותן, יחזק אותן ואף יסייע בטיפול עצמו . בקורס זה ינתן פרק שלם אודות שלבי הטיפול השונים ואפשרויות האימון הקיימות לנשים במהלך טיפולי פוריות. ההכשרה המקצועית תאפשר למאמנים לחזק נפשית וגופנית כל מתאמנת, לסייע בהתמודדות עם הטיפול התרופתי אותו היא מקבלת והשפעות ההורמונים השונים על הגוף, להעניק תחושת מסוגלות, כוח ואף לשמור על מצב הרוח והחיוך.

עם קבלת תעודת ההסמכה בסיום הקורס, למאמן ולמאמנת הכלים הדרושים לבניית תוכניות אימונים יעילות, בריאות, בטוחות וממוקדות לנשים בהריון ולאחר לידה ובמהלך טיפולי פוריות – בהתאמה אישית לכל אישה, בהתאם לצרכים, היכולות והמגבלות שלה.

נגמרו התירוצים!
קורס הכשרת מאמני כושר לנשים בהריון ולאחר לידה – מתי שתרצו ומכל מקום
הכשרת מאמני כושר לנשים בהריון, לאחר לידה ובמהלך טיפולי פוריות כוללת ידע מקצועי וניסיון אישי. ומניסיון אישי- הזמן שלכם יקר, וגם להכשרה מקצועית והתמחות חדשה לא תמיד פשוט לפנות את הזמן. החדשות הטובות הן, שהקורס כולו דיגיטלי: מתי שנוח לכם והיכן שתרצו, תוכלו להנות מההכשרה הייחודית, שתהפוך אתכם לאנשי מקצוע בתחום בו הביקוש הולך וגדל. אין צורך לעמוד בפקקים וללא זמני הגעה מייגעים, קצב הלמידה כולו תלוי בכם ועל כל דבר שנשכח או שאינו ברור תמיד ניתן לחזור.
"בית הספר למקצועות הטיפול' ואני, אלינור למפל, כאן כדי ללוות אתכם ולעמוד לצידכם לאורך הדרך.  

למידע נוסף ולכל שאלה- אני כאן.
שלכם, אלינור

לכל שאלה, מלאי את הטופס ואחזור אליך בהקדם:

    ניתן גם להתקשר: 052-3342139

    שליחת הודעת וואטסאפ אל אלינור למפל דילוג לתוכן