BlogHeader_15


פעילות גופנית מותאמת לבריאות האם והעובר

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הגיל הממוצע ללידה ראשונה בישראל עומד על 27 שנים וחמישה חודשים. עלייה זו מוסברת על ידי הנטייה להתחתן בגיל מאוחר יותר, דחיית הילודה עד להשלמת הלימודים ו/או ביסוס הקריירה המקצועית. כמו כן, אחוז הגירושים שעולה מביא חלק גדול מהזוגות לנסות ולהעמיק את הקשר החדש על ידי הבאת ילד לעולם.

בספרות הרפואית, גיל 35 נחשב לגיל מבוגר יחסית להיריון ולידה, אולם לפי הסטטיסטיקה מספר הנשים היולדות שעברו את גיל 35 נמצא כל הזמן בעלייה.

היריון בגיל מאוחר עלול להיות מסובך ולכלול סיכונים לאם ולעובר.
בהיריון מאוחר יש נטייה ללחץ דם גבוה, סוכרת, השמנת יתר ורעלת היריון, אך יחד עם זאת חשוב להדגיש שלאישה בריאה ופעילה גופנית ששומרת על תזונה נכונה, טיפול רפואי ומעקב היריון נאות יש היום סיכויים גבוהים (מעל 90%) להיריון ולידה תקינים ולילד בריא, גם מעבר לגיל 40.

פעילות גופנית מותאמת ונכונה במהלך ההריון הינה חשובה ומומלצת לבריאות האם והעובר, כמו גם שמירה על תזונה נכונה ושהות בסביבה תומכת וחיובית. בהיריון את רוצה להיות רגועה ככל הניתן, בייחוד נשים שדרכן להיריון לא הייתה פשוטה ואף מאתגרת, כדוגמת מטופלות פוריות.

חברת Pulsenmore פיתחה את מכשיר האולטרסאונד הביתי הראשון מסוגו שמאפשר לך בדיקה ביתית בכל פעם שאת מודאגת. המכשיר בודק 3 מדדים של העובר: דופק עוברי, כמות מי שפיר ותנועות עובר.והבדיקה נערכת באופן פשוט ונוח באמצעות הנייד.
המכשיר בטוח לשימוש, קטן וקומפקטי, ניתן לנשיאה בקלות ומולבש על הטלפון החכם באמצעות התקן ייעודי.

אם את דואגת לשלום העובר, אם את רוצה להיות רגועה או מבקשת לשתף עם סביבתך את חווית ההיריון – באמצעות המכשיר יש לך את האופציה. לנשים בהיריון באופן כללי ובפרט נשים בהריון בסיכון, המכשיר הזה גאוני, הוא פשוט להפעלה ופענוח התוצאות מתווסף לתיק היהריון.

פעילות גופנית במהלך ההריון משפיעה על איכות החיים בהיריון, גורמת להרגשה טובה, להתחזקות והפחתת תופעות לוואי . עם התוספת של חברת Pulsenmore , יש גם מי שדואג לשקט הנפשי שלך.

כיום לקוחות כללית זוכות להטבה ושירות זה, ומקווה שבעתיד גם שאר קופות החולים יבינו את התועלת והחשיבות של מכשיר האולטרסאונד הביתי. כמו כן, השימוש במכשיר האולטרסאונד הביתי אינו נלקח מזכויות סל ההיריון שלך.

לכל שאלה, מלאי את הטופס ואחזור אליך בהקדם:

    ניתן גם להתקשר: 052-3342139

    שליחת הודעת וואטסאפ אל אלינור למפל דילוג לתוכן