BlogHeader_55

סיפור אישי

ילדים

3 הריונות

3 חוויות שונות מאוד מבחינת פעילות גופנית שביצעתי במהלך ההריונות האלה.

התאמנתי בקרוספיט עד הימים האחרונים של כל הריון. עם זאת, מה שעשיתי בסוף השלבים של ההריון השלישי שלי היה שונה בהרבה מההריון הראשון וזאת בזכות ההיכרות עם שיטת Mommyfit ועם אלינור למפל.

בילד מס' 1- לא היה לי מושג לגבי שרירי הליבה ורצפת האגן שלי. פחדתי לאבד את הגוף שלי והמשכתי להתאמן כרגיל עם תרגילים אינטנסיבים.

בילד מס' 2- בדיוק התחלתי ללמוד קצת על שרירי הליבה ורצפת האגן אבל במקום להרגיש מועצמת הרגשתי מפוחדת ונמנעתי מהרבה דברים.

בילד מס' 3- שמרתי על משטר אימונים די מוקפד אבל הוצאתי את האגו שלי מתהליך קבלת ההחלטות בכל מה שאני עושה ואיך אני עושה את זה. בהריון הזה הכרתי את אלינור, והפעם עשיתי מספר דברים באופן שונה שהפכו אותו להריון הטוב ביותר שלי עד כה מבחינת פעילות גופנית.

  1. בהריון הזה ידעתי כיצד להתאים את האימונים לתקופת ההירון שלי ולהתפתחותו. המשכתי להתאמן חזק וטוב עם הקשבה לגוף ולהריון המתפתח.
  2. למדתי כיצד לעבוד ולשמור על תפקוד טוב של שרירי הליבה ורצפת האגן לצד האימון, גם בתרגילים אינטנסיבים.
  3. למדתי כיצד לשנות את בחירת התרגיל ולקבל את זה שאת לא יכולה לשלוט בהכל.
  4. למדתי כמה חשובה הנשימה ולא פחות ההרפייה והשחרור.

 

אחרי הילד השני שלי הגוף שלי היה במצב קשה. נאבקתי עם כאבי גב תחתון במשך שנה וחצי. וחששתי מלהיכנס להריון נוסף שעלול להשאיר אותי בכאב וזה היה מפחיד ולכן פניתי לאלינור ויחד איתה בנינו תכנית אימונים להריון , מה שלא עשיתי בהריונות הקודמים.

לאחר שאלינור קיבלה אינפורמציה אודות ההריונות, הלידות והאימונים היא שאלה אותי :" בהריון הנוכחי מה היית עושה אחרת? ומיד לאחר מכן קבענו פגישה וישבנו לבנות תוכנית אימונים מדורגת ומותאמת לי ספציפית.

את אלינור פגשתי אחת לחודש לאורך כל ההריון והייתי איתה בקשר מדי שבוע לפני ואחרי כל אימון.

אני יכולה לומר שמעבר להריון שעבר בצורה מדהימה, גם תקופת משכב הלידה והחזרה ההדרגתית היו מדויקים לי. מיד לאחר הלידה קיבלתי תכנית מותאמת של דברים שאני כן יכולה ורצוי שאעשה מה שלא קרה לאחר ההריונות הקודמים, החל מכיווצים, הרמת אגן, תרגילי מתיחות וגמישות דבר שהקל משמעותית ועזר לי לחזור לעצמי בצורה המיטבית.

זה הסיפור שלי ואני יותר מאשמח להמליץ לכן על שיטת Mommyfit ועל אלינור למפל, בעלת ידע רחב ועשיר שתדע להתאים לך את התכנית הנכונה ביותר עבורך ועבור הריונך.

טיפ ממני אלייך: אגו בצד , הקשבה לגוף ולהריון המתפתח לצד יעוץ עם מומחית מספר 1 בתחום

ההצלחה שלי הייתה עקביות באימונים
ההצלחה שלי הייתה אימון ללא כאבים

ההצלחה שלי הייתה לכבד את המקום בו הגוף שלי נמצא ולתת לעצמי להיות בהריון
ההצלחה שלי הייתה להשאיר את האגו בצד – ככל שהשתחררתי מהאגו שלי נהיה קל יותר לא להשוות את עצמי לאחרים, נתתי להם לעשות את שלהם, עשיתי את שלי.

העולם החיצון לא ממש מוחא כפיים על הדברים האלה, העולם החיצון מוחא כפיים לגברת ההריונית שעושה דדליפט כבד גם אם זה לא נכון לה. בהריון השלישי אלינור לימדה אותי למחוא כפיים לעצמי על עצמי.

לכל שאלה, מלאי את הטופס ואחזור אליך בהקדם:

    ניתן גם להתקשר: 052-3342139

    שליחת הודעת וואטסאפ אל אלינור למפל דילוג לתוכן